سعيد مهذب ترابي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در پاسخ به اين سوال كه چرا سازمانهاي دولتي را ملزم به استفاده از آبسردكن هايي كه توانايي مصرف بهينه برق را دارند نمي كنيد، گفت :ملزم كردن استفاده از اين آبسرد كن ها توسط شركتهاي دولتي بر عهده دولت است ، اما اگر سازمانهايي از اين امكان استفاده كنند و اين امكان از نظر ما تاييد شده باشد از آنها حمايت مالي خواهد شد. مهذب ترابي ادامه داد:پس اگر شركتي كه ادعا مي كند نسل جديدي از آبسردكن توليد كرده كه در طول شبانه روز مقداري از برق مصرفي را در خود ذخيره مي كند و نيازي به مصرف 24 ساعته برق ندارند با اثبات ادعاي خود، سازمان بهره وري انرژي و سازمانهايي كه از آن دستگاه استفاده كنند حمايت مالي خواهد كرد. مديرعامل سازمان بهرهوري انرژي گفت:به عنوان مثال اگر كيفيت لامپهاي كم مصرف مورد تاييد و تحت كنترل سازمانهاي ذيربط نباشد و مردم ببينند كه هزينه بيشتري براي اين لامپ ها دادهاند، اما بهرهوري كمتري ميگيرند آن كالا را خريداري نميكنند. وي تصريح كرد: اگر اين صرفهجويي و ادعايي كه شده مورد تاييد سازمان بهرهوري انرژي قرار گيرد، ما هم حمايت مالي كرده و تسهيلات ميدهيم . وي در پاسخ به اين سوال كه در استفاده از لامپهاي كم مصرف يك نگاه ملي به آن شد و دولت حمايت خوبي از آن كرد آيا به استفاده از اين آبسرد كن ها نيز مي توان با نگاه ملي پرداخت، گفت: اگر ادعاي شركت داخلي كه ميگويد آبسرد كن با صرفهجويي برق توليد كرده ثابت شود هم از خود شركت و كالاهاي آن حمايت مالي خواهد شد. به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس،يك شركت ايراني به تازگي نسل جديدي از آبسردكن ها را توليد كرده كه مي تواند در طول شبانه روز مقداري از برق مصرفي را در خود ذخيره كرده و ضمن داشتن كاركرد در زمان خاموشي نيازي به مصرف 24 ساعته برق ندارد.
البرز دماکاران، آبسردکن، hgfvc nlh;hvhk ، البرز، ساندویچ پانل، absardkon
آبسردکن...ما را در سایت آبسردکن دنبال میکنید
برچسب: شرکت البرزدماکاران, نویسنده: بازدید: 116